ico
Онлайн заявка

Автосалони

Автосалони

Придбання автомобілю – серйозний крок у житті людини, особливо якщо це перша машина. Процес підбору автомобілю досить довготривалий, адже людина купляє засіб пересування на багато років і розраховує придбати якісну техніку, що буде довго служити своєму власнику.

Автомобільний ринок представлений різними формами: авторинки, салони, сектор приватних оголошень, недоліку у місцях вибору чотириколісного друга немає. У середньому людина обходить 10-15 салонів перед кінцевим вибором і серед впливових факторів вибору можна зустріти декілька непрямих якостей товару.

На рішення покупця впливають не лише технічні характеристики самої машини, її особливості, вигляд та презентабельність, але й обслуговування та загальне враження про салон.

Якщо важливість кваліфікованого сервісу, продуманого інтер’єру та правильної музики досить добре розуміють керівники салонів України, то використання ароматів, як засобу впливу на відвідувачів, лише починає розповсюджуватись на ринку автопослуг.

Автосалони США та Європи вже давно використовують нано-ароматизацію для надання товару більшої статусності, цінності, розкішності на підсвідомому рівні.

Запах здатен емоційно зачепити покупця та залишитися у пам’яті на багато років.

Ароматизація у цьому сенсі може стати фактором, який відокремлює автосалон із загальної маси і точно запам’ятається потенційному покупцю. Більш того, для 70-80% людей запах є ключовим елементом у визначенні таких якостей товару як новизна, вишуканість, якість та потужність.

Із всього вищесказаного можна зробити висновок наскільки цінною та ефективною інвестицією є аромамаркетинг для статусних автосалонів.

Приємні запахи безперечно підштовхнуть покупця витратитись на більш престижний автомобіль та замовити додаткові послуги.

Швидше за все, такий покупець буде рекомендувати своїм друзям відвідати Ваш автосалон.

Дізнайтесь як впровадити Аромамаркетинг

або

просто зверніться до нас:

Онлайн заявка

Україна +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Представництва