З кожним роком збільшується кількість атозаправних станцій вздовж доріг та трас, а значить росте конкуренція. На допомогу у боротьбі за покупця підходять такі методи як покращення сервісу, розширення спектру послуг, створення унікального образу.
Сучасні АЗС це вже не лише пункт заправки транспорту, а й повноцінні міні-центри з комплексом послуг. Більшість АЗС має магазин та кафе, а деякі пункти пропонують кімнати для ночівлі зі всім супутнім сервісом. Формування образу затишного місця для відпочинку здебільшого залежить від атмосфери, що панує на АЗС.
Статистика показує, що більшості водіїв не принципова цінова різниця у діапазоні 20%. Тоді чим крім розташування керуються власники машин при виборі АЗС?. Важливими факторами вибору є спектр послуг, чистота, атмосфера та, як не дивно, запах.
На заправках «ВР» із встановленою системою нано-ароматизації, водії проводять більше часу, що впливає на збільшення обороту продаж на 15%. Аромат кави та свіжої випічки, що розповсюджується у приміщенні, приваблює 30% відвідувачів кафе.
Більше того, приємна покупка кави та булочки перетворюється у традицію для частини водіїв і вони стають постійними клієнтами АЗС.
Важливо згадати і такий суттєвий фактор як стан та чистота туалету на заправці. Нано-ароматизація успішно справляється з нейтралізацією запахів та створює атмосферу чистоти та охайності.
Ароматом АЗС не повинен бути запах бензину. Ароматизація приміщень АЗС буде приголомшливим здобутком! Переконайтесь самі!