ico
Онлайн заявка

Як це працює

Аромамаркетинг давно є одним із найважливіших інструментів підвищення продажів та лояльності покупців по всьому світу. Його застосовують для створення особливої атмосфери в точках продажу та закладах, утримання клієнтів більш тривалий час, стимулювання імпульсного придбання товарів та послуг.


Що вимагається від Вас?

  1. Бажання реально збільшити продаж товарів/послуг за допомогою нано-ароматизації.
  2. Надіслати нам онлайн-запит чи просто подзвонити. Контакти.

Що ми робимо?

1 Підбираємо ідеальний аромат для Вашого бізнесу » 2 Встановлюємо у Вас обладнання нано-ароматизації та налаштовуємо його » 3 Забезпечуємо безперебійну роботу та обслуговування обладнання
1
Підбираємо ідеальний аромат для Вашого бізнесу
»
2
Встановлюємо у Вас обладнання нано-ароматизації та налаштовуємо його
»
3
Забезпечуємо безперебійну роботу та обслуговування обладнання

За що ви сплачуєте

Немає необхідності купляти дороге обладнання для нано-ароматизації: Ви отримуєте високоякісну послугу ароматизації «під ключ», не переймаючись про монтаж, обслуговування, заміну витратних матеріалів та інших дрібницях!

Залишились питання?

Зверніться до нас за консультацією з усіх питань аромамаркетингу та відвідайте сторінку Питань та Відповідей!

Ви звертаєтесь до нас – ми робимо все необхідне, щоб аромамаркетинг почав працювати на Вас та приносити додатковий прибуток!

Онлайн заявка

Україна +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Всі контакти та представництва

Ми живем в капіталістичному світі, де конкуренція – це основний стимул різних брендів зайняти своє місце під сонцем. Основний спосіб для цього – залучити покупця, щоб він придбав саме тут та саме даний товар, іншими словами, підвищити рівень продаж. І з кожним роком, а то й днем, спеціалісти маркетингу створюють нові шляхи підвищення продаж. При цьому використовуються психологія для оформлення обгортки та розкладання товару, акції, реклама, тощо. Тільки про всі ці методи підвищення продаж покупець знає, а тому вже майже не звертає уваги на зовнішній вигляд продукту.

Однак, людина не може вимкнути свій нюх, він завжди уловлює різноманітні аромати, які так чи інакше діють на його свідомість. Наприклад, проходячи повз магазину, відчув запах хлібобулочних виробів – одразу прокинувся апетит, захотілося ватрушки чи булочки з маком. На цьому принципі створені основи аромамаркетингу. Даний метод підвищення продаж складається в правильній ароматизації магазину. Композиції різних ароматів діють на підсвідомість покупця, нагадуючи йому про певний продукт, або створюють атмосферу, в якій хочеться побути довший час та придбати більше товарів. Завдяки чому і спостерігаємо підвищення продаж у магазині. Ці розробки використовують світові лідери, серед яких McDonalds та Disney, а вони знаються на боротьбі за відвідувача. Таким чином, ароматизація магазину діє на покупця так, що йому подобається даний заклад, він хоче відвідати його – а це сприяє збільшенню продаж.

Відчувши всі переваги аромамаркетингу, Ви забудете про ті невеликі витрати, які знадобилися для встановлення обладнання та вибору потрібного аромату. Й пам’ятайте головне: аромат – це влада над покупцем, а значить й збільшення рівня продаж.


Сервис обратного звонка RedConnect