ico
Онлайн заявка

Кінотеатри

Кінотеатри

Аудиторія кінотеатрів відрізняється хорошим настроєм: відвідувачі прийшли розважитися, розслабитися та отримати задоволення від фільму. Людина з таким настроєм позитивно сприймає навколишній світ, цей факт успішно використовують рекламодавці.

Маркетологи стверджують, що реклама, яку показують перед показом фільму, найбільш ефективна. Реклама не перериває фільм, супроводжується яскравою картинкою, хорошим зображенням та звуком, ідповідно, відвідувач кінотеатру сприймає відео більш позитивно, ніж звичайну набридливу рекламу на телебаченні.

Система ароматизації, як додаток до рекламного відео, була вперше використана компанією Nivea в Германії. Перед показом фільму, під час рекламного відеоряду із зображенням сонячного морського берегу із відпочиваючими людьми, по кінозалу розпилювався аромат сонцезахисного крему, реклама закінчувалась надписом «Nivea – запах літа», тим самим пояснюючи відвідувачам що відбувалося.

Результат перевершив усі очікування, пізнаваність продукту зросла до 515% серед аудиторії, яка дивилася ароматизовану рекламу.

Лондонське рекламне агентство активно просуває арома-рекламу в кінотеатрах для ароматної продукції: шоколад, парфумерія, продукти харчування, тощо.

Яскравим прикладом використання аромамаркетингу в кінозалі у якості реклами безпосередньо фільму та кінотеатру, може стати досвід власників польських кінотеатрів. Під час фільму “Жасмин” Я.Я. Кольскі по залу розповсюджувався запах жасмину, в результаті враження від фільму виросли в декілька разів.

Грамотний аромамаркетинг допоможе кінотеатру виділитись серед маси однакових закладів з вічним запахом попкорну та додати незабутню родзинку процесу перегляду фільму.

Дізнайтесь як впровадити Аромамаркетинг

або

просто зверніться до нас:

Онлайн заявка

Україна +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Представництва