ico
Онлайн заявка

Магазини

Магазини

Шопінг поступово перетворився у спосіб приємного дозвілля, а для досить великої частини людей – в терапію. Ми все частіше ходимо по магазинах не стільки, щоб придбати потрібні речі, скільки щоб порадувати себе, розважитись, отримати приємні емоції.

Запахи є найбільш потужнім каталізатором виникнення емоцій. Зв’язок між нюхом та чуттєвою сферою фізіологічно обґрунтовано – відділи мозку. Що відповідають за нюх та формування емоцій знаходяться поруч. Запахи сприймаються людиною підсвідомо і несуть важливу інформацію про навколишнє середовище та його об’єкти (чи їстівна їжа, чи безпечно знаходитись у даному приміщенні, тощо). Більше того, наш мозок сприймає запахи лише як приємні і неприємні, нейтральних запахів не існує. Приємний аромат викликає приємні емоції і повідомляє про безпеку.

Зв’язок запахів з емоційним станом вже давно та успішно використовують у сфері торгівлі. Приємні запахи в торгівельних приміщеннях підвищують настрій відвідувачів та стимулюють незаплановані покупки. Якщо людині подобається аромат – від підсвідомо намагатиметься подовше затриматися у магазині, відповідно, ймовірність покупки збільшується у декілька раз.

Деякі запахи асоціюються у людини з безпекою – базовою людською потребою. Наприклад, аромат кориці, яблук, хліба створюють психологічний комфорт і людина, реагуючи на емоційну пам’ять, намагається повернутися у атмосферу захищеності і зону комфорту. Знайомі запахи здатні викликати приємні спогади та переживання.

Емоційний стан покупця напряму залежить від кількості покупок. Припустимо, якщо покупець у гарному настрої приміряє обрані речі, йому напевно сподобається результат примірок та він придбає декілька речей. Що ж буде, якщо відвідувач потрапляє у примірочну у поганому настрої? Людині у даний момент некомфортно, йому взагалі все не подобається і навряд чи він щось купить, навіть якщо річ йому ідеально пасує.

А тепер припустимо, що у примірочній присутній приємний аромат, що викликає позитивні емоції у другого покупця. Що станеться? Невеселий покупець підсвідомо відізветься на знайомий запах та, можливо, вже із зовсім іншим настроєм, придбає собі обрану річ. Тому у магазинах одягу так популярні легкі аромати, що збільшують продажі.

Результати маркетингових досліджень показали, що у магазинах з приємним ароматом, покупці проводять часу на 10-15 відсотків більше, тим самим збільшуючи кількість продаж. Потрібно також розуміти, що аромамаркетинг – це інструмент, що доповнює загальну картину торгівельного приміщення. Аромамаркетинг необхідно застосовувати коли у магазині завершений ремонт, підібрана оптимальна товарна лінійка та комфортно організований простір.

Найбільш ефективної системою ароматизації приміщень є нано-ароматизація. Ця технологія дозволяє отримувати краплю ароматичної речовини в 6,5 мільйонів раз менше. Ніж крапля аерозолю. Щоб спуститися на 1,5 метри такій частинці потрібно біля 14 годин, нано-розміри дозволяють рівномірно змішуватись з частинками повітря по всьому приміщенню. Більш того, нано-ароматизація не викликає алергії: мікро-краплі речовини настільки малі, що концентрація ароматизатора залишається нижче порогу, що викликає алергічну реакцію.

Ароматы для нано-ароматизации компании ViVaScent отличаются высоким качеством, ведь их разрабатывают специалисты с мировым именем. Аромати для нано-ароматизації компанії ViVaScent відрізняються високою якістю, адже їх розробляють спеціалісти із світовим ім’ям.

Прикладами вдалого використання аромамаркетингу є такі відомі світові бренди як Hugo Boss, Mercedes, CK, Zara, Lexus, Mango, Omega, Hilton, Apple, Hyundai, Starbucks, BP, Hollyday Inn, Ника, Calvin Klein, Maxmara, Pierre Cardin, Mango, Benetton, Hugo Boss.

У 2010 році компанія Apple отримала нагороду American Design Awards за вдалу ідею з натуральними ялинками у вітринах та ароматом хвої у торгівельному залі. Ще один приклад компанія Samsung, яка пішла далі. Спеціально для мережі салонів Галерея Samsung був створений тонізуючий унікальний аромат.

Приголомшливий успіх отримала арома-кампанія американського бренду молодіжного одягу Abercrombie & Fitch. У кожному з 360 магазинів, у всіх штатах, продавці розбризкували аромат парфуму Fierce в торгівельних приміщеннях, зробивши його фірмовим ароматом. Формула туалетної води була адаптована до нано-ароматизаційної системи, так, потрапивши до торгівельного центру, покупці одразу дізнавалися про наявність магазину Abercrombie & Fitch. Туалетна вода Fierce стала першою за кількістю продаж серед чоловіків у 2010 році, а завдяки зв’язку запаху з брендом, продажі в Abercrombie & Fitch зросли в декілька разів.

Аромамаркетинг можна застосовувати до будь-яких категорій товарів. Наприклад, французька філія компанії Vodafone, SFR розробила аромат лотосу для своїх офісів, який позитивно впливає на загальну атмосферу та настрій відвідувачів. Лотос став частиною брендбуку компанії, а у всіх вітринах офісів SFR передбачено встановлення ароматизаційного обладнення.

Оригінальний спосіб привернути увагу до своєї продукції придумала компанія Philips. В мережі гіпермаркетів Ельдорадо, на стендах з прасками Philips була встановлена система, що розповсюджувала запах свіжовипрасуваної білизни. Цей запах не залишав байдужими жодного покупця, а значить привертав увагу і виділяв продукцію з ряду інших брендів.

Для деяких типів побутової техніки легко підібрати запахи, наприклад, для хлібопічок, чайників чи кавоварок. Не так просто правильно обрати запах для інших категорій – телевізорів, електроніки, пральних машин. Тут роль відіграють запахи, що підсвідомо надають більшу цінність та якість товарам – аромат цінних порід дерева, коштовної шкіри, тощо.

Прикладом набуття товаром цінності за рахунок суб’єктивного сприйняття може слугувати експеримент компанії Nike, проведений у двох рівноцінних магазинах. В одному магазині була встановлена система із розповсюдженням запаху свіжоскошеної трави та газованої води. В іншому магазині такої системи не було. В результаті, відвідувачі першого магазину біли готові придбати кросівки на 30% дорожче ніж у другому, а час перебування в першому магазині збільшився на 15%.

Гарним прикладом сезонного аромамаркетингу є ТЦ «Пори року». Для зими вони використовують аромат печива, для весни – перших квітів, для літа – фруктів, для осені – яскравих прянощів.

Щоб правильно обрати правильний аромат, слід доручити цю роботу спеціалістам, які розбираються як діють запахи, з яким кольором, освітленням та в яких умовах, для якої цільової аудиторії їх доречно використовувати. Наприклад, запах випічки та хліба буде добре працювати у просторих приміщеннях, але погано впливати на людину у невеликому і людному приміщенні з низькою стелею та тьмяним світлом.

Для інтер’єру у червоних кольорах пасуватимуть запахи грейпфрута, полуниці чи дерева, але ніяк не аромат трави. Аромати для різних цільових аудиторій також будуть відрізнятися. Для чоловіків – цитрусові, деревні запахи, для жінок – квіткові та фруктові, для дітей – солодкі.

Привабливий аромат магазину – це перший поклик витратити кошти саме в ньому. У ефективності ароматизації ViVaScent вже переконалися сотні магазинів по всій території України! Приєднуйтесь!

Дізнайтесь як впровадити Аромамаркетинг

або

просто зверніться до нас:

Онлайн заявка

Україна +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Представництва