ico
Онлайн заявка

Нічні клуби

Нічні клуби

Керівництво розважальним закладом, у тому числі і нічним клубом – один з айскладніших видів бізнес-діяльності. Успішність роботи нічного клубу напряму залежить від уміння керівника відслідковувати останні тенденції у житті активного населення та впроваджувати актуальні та затребувані пропозиції у перелік послуг.

Цільовою аудиторією нічних клубів є молоде, соціально та економічно активне населення, яке прагне розваг та веселого дозвілля. Яка музика зараз в топ чартах? Які нові тренди з’явилися у фешн-індустрії? Яка кухня та напої до смаку «золотій молоді»? Які нові фішки придумали у дизайні? Чим можна привабити розбалуваного та досвідченого тусовщика? На всі ці питання, та багато інших, керівник повинен знати відповіді і на базі цих знань реалізовувати діяльність нічного клубу.

Відвідувач очікує від клубу особливої атмосфери «нічного життя», на формування якого впливає музика, люди, дизайн, бар, інтер’єр, освітлення і звичайно ж, запах. Нічний клуб повинен мати запах не алкоголю, диму та їжі, а тонізуючий аромат веселощів, дорогого парфуму, розкоші та безтурботності.

Аромамаркетинг підкреслює характер закладу, створює образ у залежності від направленості. Аромат, спеціально розроблений для нічного клубу, може стати візитівкою мережі закладів та частиною бренду.

Тематичну ароматизацію можна використовувати як фішку у тематичних вечірках. Наприклад, до Дня Святого Валентина шоколадний аромат доповнить романтичну атмосферу, а хвойний та цитрусовий аромат надасть родзинку Новорічній вечірці.

Дізнайтесь як впровадити Аромамаркетинг

або

просто зверніться до нас:

Онлайн заявка

Україна +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Представництва