ico
Онлайн заявка

Супермаркети

Супермаркети

Ароматизація торгових приміщень супермаркетів та магазинів представляє собою нові можливості нейромаркетингу для комерційної діяльності. Аромамаркетинг вносить емоційну складову в презентацію товару, створює у споживача стійкі асоціації з товаром та впливає на психоемоційний стан клієнта.

В супермаркетах, де використовується система ароматизації, середній чек збільшується на 30%. Такий показник є результатом стимуляції нейроактивності мозку за допомогою запаху. Більш чутливі до запахів, відповідно і до впливу ароматизації – жінки. Цей факт також пояснює успішність аромамаркетингу в супермаркетах та продуктових магазинах, адже основна частина відвідувачів представлена жіночим населенням.

За допомогою правильно підібраного аромату можна активувати споживчий попит не лише в самому торговому залі, але й залучити потенційних покупців, розпилюючи аромати поблизу торгівельної точки. Запах свіжої випічки, кави та чогось «смачненького» успішно приваблює людей, що проходять повз невеликого магазину. Наприклад, італійська мережа магазинів продажу копченого м’яса у вакуумній упаковці (яка не має запаху), розпилювала аромат балику біля своїх торгівельних точок і приріст продаж склад небувалі 100%.

В супермаркетах з більшими торгівельними просторами доречно буде використовувати різні запахи для різних категорій продуктів. Наприклад, у відділі побутової хімії гарно працює лимонний чи цитрусовий аромат. В крупних магазинах важко враховувати розташування відділів та встановлювати систему нано-ароматизації таким чином, щоб несумісні запахи не змішувались.

Ще однією перевагою ароматизації торгівельних залів є нейтралізація неприємних запахів, які негативно впливають на тривалість перебування відвідувача у магазині. Використання аромату, правильно підібраного для Вашої мережі магазинів, допоможе сформувати яскравий образ у свідомості клієнта. Більш того, запах може стати частиною бренду і буде сприяти пізнаваності серед цільової аудиторії.

На останок потрібно зауважити, що аромамаркетинг – це інвестиції з довготривалим результатом. В залежності від специфіки магазину використання ароматизації здатне збільшити продажі від 15% до 130%.

Дізнайтесь як впровадити Аромамаркетинг

або

просто зверніться до нас:

Онлайн заявка

Україна +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Представництва