ico
Онлайн заявка

Питання-Відповідь

Ще нещодавно вітчизняний рітейл-ринок спокійно існував, навіть не підозрюючи про те, що в наше життя стрімко увірветься нова мода – аромамаркетинг.

У гонці за продажами компанії використовують все нові і нові засоби залучення клієнтів. Крім традиційних візуальних засобів маркетингових комунікацій стає популярним сенсорний маркетинг. Він заснований на підключенні всіх 5 органів чуття людини: зору, дотику, слуху, смаку та нюху. Саме нюх взятий за основу аромамаркетингу та аромадизайну.

Аромамаркетинг — це явище, коли клієнта у прямому сенсі водять за ніс та використовують різноманітні запахи для того, щоб стимулювати ріст продаж та підвищити успішність бізнесу.

Нано-технологія має велику функціональну конкурентну перевагу перед іншими методами обробки повітря та розповсюдженню аромату. У порівнянні зі звичайним аерозолем, мікро-краплі набагато менші: кожна розміром 1/50-й діаметру крапель аерозолю. Це означає, що кількість рідини однієї аерозольної краплі перетворено у 125 000 мікро-крапель з площею поверхні випаровування в 50 разів більше. Це дозволяє забезпечити більш рівномірне розповсюдження аромату, набагато більш тривалий ефективний час і значно меншу концентрацію хімічних речовин для обробки повітря у вільному просторі, уникаючи таким чином, проблем алергічної реакції. У багатьох приладах обробки повітря ці експлуатаційні переваги є критичною перевагою в плані «працює» і «не працює». Нано-ароматизація виграє практично будь-яке порівняльне випробовування з іншими методами з обробки повітря.

На відміну від традиційних аерозолів, які маскують неприємні запахи більшою кількістю ароматичної рідини з летючими органічними сполуками, нано-ароматизація дозволяє малою концентрацією аромату із спеціальними хімічними елементами блокувати сприйняття неприємного запаху людиною та наповнює приміщення приємним ароматом.

Нано-ароматизація дійсно працює. Практично всі методи звичайних аерозолів — ні. І ось чому:

  • Звичайні аерозольні розпилювачі створюють краплі рідини розміром від 50 до 100 мікрон у діаметрі. Краплі виходять із розпилювача у вигляді невеликої хмаринки і швидко падають на підлогу менше ніж за хвилину, маскуючи неприємний запах, можливо, площею до 5 квадратних метрів всього на 5 чи 10 хвилин після розпилювання.
  • Нано-ароматизація не використовує важкі краплі. Замість цього, розміром менше 1 мікрону, тому вони легко плавають у повітрі і рівномірно обробляють повітря у приміщенні. Через те, що краплі дуже малі, їх «час зависання» збільшується у сотні разів. Забезпечуючи постійну приємну атмосферу та дозволяє використовувати менше аромарідини.
  • Мікро-краплі створюються при атмосферному тиску та без нагріву, що гарантує сталість оригінальних хімічних сполук ароматичної речовини.
  • Технологія, що використовується нами, дозволяє досягти ультра низької концентрації ароматичної речовини, що не перевищує поріг виникнення алергії.
  • Мікро-краплі створюються без використання шкідливих летучих органічних сполук в якості носія.
  • Обладнання для розпилювання повністю програмоване, підходить для використання в приміщеннях будь-якого об’єму.

Лише одне: електроживлення 220V. Коли розташування визначено, у точці встановлення електрик повинен встановити просту розетку 220V. Зазвичай це не складно :).

Перевіряється циркуляція повітряного потоку у приміщенні. За допомогою повітряного тесту, спеціалісти визначають оптимальне місце для встановлення обладнання, щоб використовувати переваги повітряних потоків.

Так, ViVaScent пропонує серію приладів, які здатні вприскувати аромат в камеру для обробки повітря. Ця нова технологія дійсно вважається кроком вперед у розповсюдженні аромату. Оскільки традиційні методи розпилювання аерозолем створюють краплі занадто великого розміру для систем канальної вентиляції, тому краплі конденсуються, залишаючи осад всередині труб канальної вентиляції та потрапляють у фільтри. Нано-технологія прекрасно підходить для ароматизації приміщень за допомогою систем вентиляції.

Ні. Все, що знадобиться для встановлення – це просвердлити невеликий отвір у відповідному місці у каналі подачі повітря, а також декількох отворів для встановлення обладнання та розетки в межах досяжності кабелю електроживлення. В разі видалення обладнання, отвори легко закрити. Не буде ніякого впливу на температурний контроль, вентиляцію, вологість чи будь-який інший аспект механічних систем канальної вентиляції.

ViVaScent може встановити його спільно або під керівництвом вашого спеціаліста з технічного обслуговування системи. Якщо біля місця встановлення існує доступне джерело напруги 220V, зазвичай монтаж потребує не більше години.

Так. Комп’ютер може бути запрограмований на час початку та закінчення роботи для кожного дня тижня. Таким чином, графік роботи приладу буде відповідати вашим вимогам.

Так, каталог ViVaScent налічує біля 200 ароматів на будь-який смак, крім того, більше 200 ваших улюблених парфумерних ароматів.

Так, кількість аромарідини, що розпилюється у даний момент, можна контролювати та програмувати. Технологія дозволяє розпилювати засіб лише під час запрограмованого часу роботи.

Це залежить від інтенсивності розповсюдження аромату. При правильно підібраному обладнанні залежно від об’єму повітря у приміщенні, картриджа вистачає приблизно на 2 місяці.

Так, це не потребує ніяких спеціальних навичок чи підготовки крім дотриманні інструкції. Звичайно, прилад повинен бути доступний. Якщо це обладнання в системі вентиляції чи прилад, встановлений на стіну чи стелю, може знадобитися певні засилля, щоб дістатися його (наприклад, використати драбину). Зробити це обслуговуючому персоналу повинно бути легко.

Так, ViVaScent використовує засоби та речовини, що відповідають стандартам Міжнародної асоціації запашних речовин (IFRA) та Закону про контроль токсичних речовин, а також робочим стандартам Управління професійної безпеки та охорони здоров’я.

Алергічна реакція на послугу ViVaScent малоймовірна. На відміну від традиційних засобів маскування запаху, які періодично випускають високі концентрації аромату, обладнання ViVaScent є високоефективним на ультра низьких рівнях концентрації аромату менше ніж 1 частина на мільйон. Це означає, що із кожного мільйону молекул повітря у просторі лише 1 із цих молекул є засобом для ароматизації та усунення неприємних запахів. Це значно нижче рівню, що може викликати алергічні реакції у осіб, схильних до алергії.

Всі засоби мають температуру горіння вище будь-яких виробничих температур, що можуть виникнути біля приладу. Концентрація речовини в приміщенні, що ароматизується, є ультра низькою, менше 1 частини на мільйон. За такої концентрації навіть бензин не спалахне.

Всі засоби мають температуру горіння вище будь-яких виробничих температур, що можуть виникнути біля приладу. Концентрація речовини в приміщенні, що ароматизується, є ультра низькою, менше 1 частини на мільйон. За такої концентрації навіть бензин не спалахне.

Ні. Технологія нано-ароматизації, яку ми використовуємо, не залишає осаду на поверхні.

Аромати створені провідними світовими європейськими парфумерними компаніями.

Професійне обладнання для ароматизації приміщень VVS-300F забезпечує ефективність в приміщеннях об’ємом до 5 тис. куб.м. Розташування: канальна система вентиляції. Режими роботи: програма «час початку та закінчення роботи та рівень інтенсивності», три таких програми кожен день чи своя програма для кожного дня тижня, виключення за таймером та цілодобовий режим з ручним вмиканням та вимиканням. 50 рівнів інтенсивності аромату.

Професійне обладнання для ароматизації приміщень VVS-600 забезпечує ефективність в приміщеннях об’ємом від 300 куб.м. до 1800 куб.м. Розташування: на стіні. Режими роботи: програма «час початку та закінчення роботи та рівень інтенсивності», три таких програми кожен день чи своя програма для кожного дня тижня, виключення за таймером та цілодобовий режим з ручним вмиканням та вимиканням. 50 рівнів інтенсивності аромату.

Професійне обладнання для ароматизації приміщень VVS-100 забезпечує ефективність в приміщеннях об’ємом до 300 куб.м. Розташування: канальна система вентиляції. Режими роботи: програма «час початку та закінчення роботи та рівень інтенсивності», три таких програми кожен день чи своя програма для кожного дня тижня, виключення за таймером та цілодобовий режим з ручним вмиканням та вимиканням. 50 рівнів інтенсивності аромату.

Оптимальний спосіб розташування обладнання нано-ароматизації визначається виходячи із умов та характеристик приміщення: можливе настільне розміщення, кріплення на стіну чи стелю (рельсова система), встановлення в систему вентиляції.

Бажаєте, щоб відвідувачі запам’ятали ваш магазин, залишилися задоволені покупкою та повернулися наступного разу? Аромамаркетинг може допомогти зі всіма перерахованими пунктами. Правильно підібраний аромат стимулює покупця, а позитивний досвід покупки записується у підсвідомість разом з ароматом магазину.

Вибір ароматичної композиції для магазину одягу залежить від багатьох факторів: демографії цільової аудиторії. Дизайну інтер’єру та архітектури приміщення, освітлення, типу продукції, тощо.

Для чоловічої аудиторії добре працюють цитрусові та деревні аромати, для жінок – квіткові та фруктові, а для дітей – солодкі. Запах свіжого хлібу прекрасно підійде для створення домашньої атмосфери у просторому великому приміщенні, але буде «давити» на відвідувача у невеликому людному залі. Щоб правильно підібрати аромат, довіртеся нашим професіоналам – вони підберуть необхідний саме Вам аромат.

Сервис обратного звонка RedConnect