Музеи, галереи и выставки представляют собой широкое поле для использования аромамаркетинга. Аромат способен не только углубить впечатление от экспозиции, но и стать самодостаточным экспонатом.
В Гданському археологічному музеї відтворюється запах міста під час ринкового дня, цей аромамаркетинговий хід занурює відвідувачів в атмосферу середньовіччя та подумки переносить їх на стародавні вулиці.
Запах у якості експонату використовується і Індіанаполісі для доісторичної експозиції «Dinosphere». Диносфера відображає природу нашої планети такою, якою вона була 65 мільйонів років тому. Аромат тропічного лісу, магнолії та сухої трави розпилюється за сигналом датчиків руху, безпосередньо перед появою відвідувача біля експонату.
В інших музеях різних країн світу, для надання реалістичності, використовуються більш звичні запахи: аромат свіжого домашнього хліба заповнює експозиції дитячого музею в Нью Йорку (Kids Museum); аромат дубових бочок надає шарму музею Napa Valley.
Виключне враження від виставки залишать запахи гарячої випічки, піци, солодкої жувальної гумки чи жасмину.