Онлайн заявка

Як це працює

Аромамаркетинг (також відомий як ольфакторний або сенсорний маркетинг) являє собою використання приємних ароматів для посилення іміджу компанії, створення особливої атмосфери в точках продажу, що сприяє покупкам; приваблення нових покупців та підвищення лояльності існуючих.

Що вимагається від Вас?

  • 1. Бажання реально збільшити продаж товарів/послуг за допомогою нано-ароматизації.
  • 2. Надіслати нам онлайн-запит чи просто зателефонувати. Контакти.

Що ми робимо?

Підбираємо ідеальний аромат для Вашого бізнесу

Встановлюємо у Вас обладнання нано-ароматизації та налаштовуємо його

Забезпечуємо безперебійну роботу та обслуговування обладнання

За що ви сплачуєте

Немає необхідності купляти дороге обладнання для нано-ароматизації: Ви отримуєте високоякісну послугу ароматизації «під ключ», не переймаючись про монтаж, обслуговування, заміну витратних матеріалів та інших дрібницях!

Залишились питання?

Зверніться до нас за консультацією з усіх питань аромамаркетингу та відвідайте сторінку Питань та Відповідей!

Ви звертаєтесь до нас – ми робимо все необхідне, щоб аромамаркетинг почав працювати на Вас та приносити додатковий прибуток!

Онлайн заявка
Україна: +380 44 364 55 44 Казахстан: +770 75 34 75 20

Шляхи та методи підвищення рівня продаж

За даними маркетингових досліджень привабливий аромат може затримати відвідувача у приміщенні на 44% довше, ніж за його відсутності. Певні аромати можуть викликати відчуття голоду, посилювати готовність та бажання здійснити покупки. Але чому?

Нюх – найсильніше із відчуттів і напряму поєднане із частиною мозку, що відповідає за пам’ять та емоції. Тому аромати можуть викликати несвідомі реакції у людини. Є дані, що аромат може пробуджувати спогади значно сильніше, ніж зорове сприйняття.

Викликаючи позитивні емоції за допомогою найбільш приємних ароматів, компанії можуть транслювати своєму споживачу цінність свого продукту. Ця техніка також використовується і для впливу на поведінку працівників, стимулюючи працездатність та задоволення. Ароматизація  повітря може застосовуватись і вибірково для реклами певного товару, захоплюючи увагу покупця відповідним ароматом.

Аромати працюють на рівні емоцій, що робить їх потужним маркетинговим інструментом.
Використовуючи ароматизацію повітря як зв’язок із споживачем на підсвідомому рівні, Ви заохочуєте повторні візити та покупки.

Подумайте про те, які емоції Ваш бренд повинен викликати у клієнта та втілюйте це в своєму ароматі!

Ароматизація приміщень ViVaScent® – це правильні інвестиції в розвиток Вашого бізнесу!