Онлайн заявка

Ароматизація Магазинів

Ароматизация Магазинов. ViVaScent - Аромамаркетинг для всех!

Шопінг поступово перетворився у спосіб приємного дозвілля, а для досить великої частини людей – в терапію. Ми все частіше ходимо по магазинах не стільки, щоб придбати потрібні речі, скільки щоб порадувати себе, розважитись, отримати приємні емоції.

Запахи є найбільш потужнім каталізатором виникнення емоцій. Зв’язок між нюхом та чуттєвою сферою фізіологічно обґрунтовано – відділи мозку. Що відповідають за нюх та формування емоцій знаходяться поруч. Запахи сприймаються людиною підсвідомо і несуть важливу інформацію про навколишнє середовище та його об’єкти (чи їстівна їжа, чи безпечно знаходитись у даному приміщенні, тощо). Більше того, наш мозок сприймає запахи лише як приємні і неприємні, нейтральних запахів не існує. Приємний аромат викликає приємні емоції і повідомляє про безпеку.

Зв’язок запахів з емоційним станом вже давно та успішно використовують у сфері торгівлі. Приємні запахи в торгівельних приміщеннях підвищують настрій відвідувачів та стимулюють незаплановані покупки. Якщо людині подобається аромат – від підсвідомо намагатиметься подовше затриматися у магазині, відповідно, ймовірність покупки збільшується у декілька раз.

Деякі запахи асоціюються у людини з безпекою – базовою людською потребою. Наприклад, аромат кориці, яблук, хліба створюють психологічний комфорт і людина, реагуючи на емоційну пам’ять, намагається повернутися у атмосферу захищеності і зону комфорту. Знайомі запахи здатні викликати приємні спогади та переживання.

Емоційний стан покупця напряму залежить від кількості покупок. Припустимо, якщо покупець у гарному настрої приміряє обрані речі, йому напевно сподобається результат примірок та він придбає декілька речей. Що ж буде, якщо відвідувач потрапляє у примірочну у поганому настрої? Людині у даний момент некомфортно, йому взагалі все не подобається і навряд чи він щось купить, навіть якщо річ йому ідеально пасує.

А тепер припустимо, що у примірочній присутній приємний аромат, що викликає позитивні емоції у другого покупця. Що станеться? Невеселий покупець підсвідомо відізветься на знайомий запах та, можливо, вже із зовсім іншим настроєм, придбає собі обрану річ. Тому у магазинах одягу так популярні легкі аромати, що збільшують продажі.

Результати маркетингових досліджень показали, що у магазинах з приємним ароматом, покупці проводять часу на 10-15 відсотків більше, тим самим збільшуючи кількість продаж. Потрібно також розуміти, що аромамаркетинг – це інструмент, що доповнює загальну картину торгівельного приміщення. Аромамаркетинг необхідно застосовувати коли у магазині завершений ремонт, підібрана оптимальна товарна лінійка та комфортно організований простір.

Найбільш ефективної системою ароматизації приміщень є нано-ароматизація. Ця технологія дозволяє отримувати краплю ароматичної речовини в 6,5 мільйонів раз менше. Ніж крапля аерозолю. Щоб спуститися на 1,5 метри такій частинці потрібно біля 14 годин, нано-розміри дозволяють рівномірно змішуватись з частинками повітря по всьому приміщенню. Більш того, нано-ароматизація не викликає алергії: мікро-краплі речовини настільки малі, що концентрація ароматизатора залишається нижче порогу, що викликає алергічну реакцію.

Ароматы для нано-ароматизации компании ViVaScent отличаются высоким качеством, ведь их разрабатывают специалисты с мировым именем. Аромати для нано-ароматизації компанії ViVaScent відрізняються високою якістю, адже їх розробляють спеціалісти із світовим ім’ям.

Прикладами вдалого використання аромамаркетингу є такі відомі світові бренди як Hugo Boss, Mercedes, CK, Zara, Lexus, Mango, Omega, Hilton, Apple, Hyundai, Starbucks, BP, Hollyday Inn, Ника, Calvin Klein, Maxmara, Pierre Cardin, Mango, Benetton, Hugo Boss.

У 2010 році компанія Apple отримала нагороду American Design Awards за вдалу ідею з натуральними ялинками у вітринах та ароматом хвої у торгівельному залі. Ще один приклад компанія Samsung, яка пішла далі. Спеціально для мережі салонів Галерея Samsung був створений тонізуючий унікальний аромат.

Приголомшливий успіх отримала арома-кампанія американського бренду молодіжного одягу Abercrombie & Fitch. У кожному з 360 магазинів, у всіх штатах, продавці розбризкували аромат парфуму Fierce в торгівельних приміщеннях, зробивши його фірмовим ароматом. Формула туалетної води була адаптована до нано-ароматизаційної системи, так, потрапивши до торгівельного центру, покупці одразу дізнавалися про наявність магазину Abercrombie & Fitch. Туалетна вода Fierce стала першою за кількістю продаж серед чоловіків у 2010 році, а завдяки зв’язку запаху з брендом, продажі в Abercrombie & Fitch зросли в декілька разів.

Аромамаркетинг можна застосовувати до будь-яких категорій товарів. Наприклад, французька філія компанії Vodafone, SFR розробила аромат лотосу для своїх офісів, який позитивно впливає на загальну атмосферу та настрій відвідувачів. Лотос став частиною брендбуку компанії, а у всіх вітринах офісів SFR передбачено встановлення ароматизаційного обладнення.

Оригінальний спосіб привернути увагу до своєї продукції придумала компанія Philips. В мережі гіпермаркетів Ельдорадо, на стендах з прасками Philips була встановлена система, що розповсюджувала запах свіжовипрасуваної білизни. Цей запах не залишав байдужими жодного покупця, а значить привертав увагу і виділяв продукцію з ряду інших брендів.

Для деяких типів побутової техніки легко підібрати запахи, наприклад, для хлібопічок, чайників чи кавоварок. Не так просто правильно обрати запах для інших категорій – телевізорів, електроніки, пральних машин. Тут роль відіграють запахи, що підсвідомо надають більшу цінність та якість товарам – аромат цінних порід дерева, коштовної шкіри, тощо.

Прикладом набуття товаром цінності за рахунок суб’єктивного сприйняття може слугувати експеримент компанії Nike, проведений у двох рівноцінних магазинах. В одному магазині була встановлена система із розповсюдженням запаху свіжоскошеної трави та газованої води. В іншому магазині такої системи не було. В результаті, відвідувачі першого магазину біли готові придбати кросівки на 30% дорожче ніж у другому, а час перебування в першому магазині збільшився на 15%.

Гарним прикладом сезонного аромамаркетингу є ТЦ «Пори року». Для зими вони використовують аромат печива, для весни – перших квітів, для літа – фруктів, для осені – яскравих прянощів.

Щоб правильно обрати правильний аромат, слід доручити цю роботу спеціалістам, які розбираються як діють запахи, з яким кольором, освітленням та в яких умовах, для якої цільової аудиторії їх доречно використовувати. Наприклад, запах випічки та хліба буде добре працювати у просторих приміщеннях, але погано впливати на людину у невеликому і людному приміщенні з низькою стелею та тьмяним світлом.

Для інтер’єру у червоних кольорах пасуватимуть запахи грейпфрута, полуниці чи дерева, але ніяк не аромат трави. Аромати для різних цільових аудиторій також будуть відрізнятися. Для чоловіків – цитрусові, деревні запахи, для жінок – квіткові та фруктові, для дітей – солодкі.

Привабливий аромат магазину – це перший поклик витратити кошти саме в ньому. У ефективності ароматизації ViVaScent вже переконалися сотні магазинів по всій території України!

Оскільки для оцінки ефективності впровадження аромамаркетингу необхідно проводити ретельний аналіз багатьох факторів у кожному окремому випадку, гарантувати 100% позитивний результат не є можливим. Але в кожний проект, реалізований компанією ViVaScent, ми вкладаємо весь свій досвід, з увагою ставимось до деталей та намагаємось зробити аромат важливим пазлом цільної картини. Пропонуємо Вам переглянути успішні приклади та замовити ароматизацію для бізнесу вже сьогодні! Приєднуйтесь!

Дізнайтесь як впровадити Аромамаркетинг

або

просто зверніться до нас:

Онлайн заявка

Украина +380 44 361 12 73

Казахстан +770 75 34 75 20

Представництва