Починаючи з 2012 року компанія ViVaScent® надає послуги ароматизації приміщень для торгових центрів та бутиків, готелів та автосалонів, медичних закладів та офісів, кафе та ресторанів, автозаправочних станцій та турагентств у великих містах та маленьких населених пунктах України. Ми пишаємося тим, що значна кількість нових клієнтів звертаються до нас за рекомендаціями від існуючих партнерів.
Наш досвід доводить, що правильно підібраний аромат, сучасні технології та професійний підхід до впровадження ароматизації із врахуванням специфіки бізнесу, побажань замовника та нюансів інтер’єру обов’язково забезпечать якісний результат.
Може здатися неймовірним, але перші ознаки аромамаркетингу можна було спостерігати ще за часів формування органів нюху та здатності сприймати та розрізняти різні запахи. Ароматами пронизана вся історія людства та практично кожна стародавня культура так чи інакше використовувала запахи, як традиційно зрозумілий спосіб пізнання навколишнього середовища. Годинник у стародавній Японії кожні 15 хвилин виділяли аромат пахощів, а вітрила баржі Клеопатри ароматизували парфумами, щоб всі навкруги відчували наближення єгипетської цариці. В Парижі в 20-х роках минулого століття в цигарки для жінок додавали аромати персика, жасмину, троянди, пачулі, кедра, перетворюючи їх у спокусливий атрибут сучасного життя. І це вже може бути одним із перших прикладів використання аромату в якості маркетингового інструмента нашого часу.
Відтоді світ кардинально змінився. В той час коли споживачі не встигають ухилятися від безкінечних масивів реклами, якими їх атакують на кожному кроці, бренди звертаються до єдиного методу комунікації, який неможливо проігнорувати чи вимкнути – ольфакторне сприйняття.
Сьогодні у світі та в Україні практично кожен представник великого чи навіть сімейного бізнесу обирає аромамаркетинг як невід’ємну частину свого бренду.
Які ж основні задачі вирішуємо за допомогою аромамаркетингу?
1. Покращуємо впізнаваність бренда
2. Створюємо сприятливу атмосферу для відвідувача
3. Підвищуємо лояльність клієнтів
4. Збільшуємо час знаходження покупця в приміщенні
5. Залучаємо нових клієнтів
6. Посилюємо відчуття цінності продукту
7. Збільшуємо обсяги продажів
9. Підвищуємо працездатність працівників
8. Збільшуємо кількість повторних продажів
10. Нейтралізуємо неприємні запахи
Якщо Ви вже перепробували домашні методи ароматизації чи маєте негативний досвід співпраці, не витрачайте більше час на непотрібні експерименти та тести.
Залишайте заявку і ми підберемо найкраще рішення для Вас!
Дізнайтеся як просто впровадити аромамаркетинг вже сьогодні!
В якій би сфері ви не працювали, чим би не займалися, ми допоможемо Вам зробити Ваш бізнес ще більш привабливим: